och här sitter jag och bara saknar dig


Har du nånsin varit så inne i ögonblicket att du inte märker att du själv faller ner?
nånsin slängt dig på sängen med hjärtat bankandes så hårt att du tror det kommer banka igenom?
Gråtit och skrikit i din kudde, fått huvudvärk men inga tårar alls kommer ut?
Du och dina händer skakar, din hals gör ont, för nånstans där är alla tårarna, som inte kommer ut.


Sen faller man till golvet, bankar huvudet i sängen
skakar mer och skriker smått
Du hoppas det är tårar men märker det är svett
för det är påfrestande att gå sönder inuti

Man försöker att i huvudet finna orsaker att gråta men allting försvinner snabbt och inget betyder nåt
Man har blivit så borta att man inte längre kan känna, men det finns nånting där som måste ut
Om man bara kunde hitta det

Och sen går man upp, slänger kallt vatten i ansiktet, känns svalt mot de åh så svullna ögonen
Och kanske nånstans grät man faktiskt ett par tårar, men det märktes inte bland allt vatten och man torkar

Men vikten i bröstkorgen finns fortfarande där och det man måste gråta ut har inte kommit ut
Missnöjd med att det faktiskt finns nånting kvar
Sen försöker man bara glömma medan hjärtat slappnar av, för det som hände nyss har gått av..


Kommentarer
Postat av: Elin

Aa, jätte fin blogg du har. Ska vi följa varrandas!? :)

2010-09-26 @ 12:07:08
URL: http://twilightnews.webblogg.se/
Postat av: Elin

Tack, gillar du twilight mycket!? :)

2010-09-26 @ 13:09:53
URL: http://twilightnews.webblogg.se/
Postat av: Elin

aa, jag kan göra ett inlägg om det snart ! :)

2010-09-26 @ 13:56:43
URL: http://twilightnews.webblogg.se/
Postat av: josephine

sv: t a ck :D allt bra ? kram

2010-09-26 @ 17:46:34
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: A f r o b e l i t a

Va vacker bild!!

2010-10-04 @ 23:33:16
URL: http://afrobelita.se
OBS!
- Det är inte tillåtet att kopiera mina bilder utan att fråga
- Jag fotar alla mina bilder själv (om det inte står annat)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan! Jag heter Sara(ska dock byta namn), är 14 år. Bor i Olofström..... På fritiden skriver jag mycket, både poesi och låttexter.
Jag designar alltid min blogg själv, och vill du ha en bloggdesign så kan vi ordna det, men då vill jag ha minst 50:- för den.
Bloggen handlar i första hand om livet som självhatare, mitt hopplösa liv och mitt destruktiva beteende. Du får följa med på en resa bland överlevnad och vägen tillbaka till ett lyckligt liv.
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar
RSS 2.0