I can feel your heartbeat, she said to me

"När jag erkände mina känslor för henne, när jag gjorde det hade jag inte en tanke på att det kunde innebära tystnad för all framtid."

Den här början till en hel sida med funderingar låg i mitt arkiv när jag klickade mig in här för att lätta hjärtat ytterligare. Det blev inte tyst för all framtid, jag hade fel.



Ingen vet så lite om något som hur jag är inuti
& jag önskar någon kunde vilja veta

(min lilla bebis, jag älskar dig. ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Mitt namn är Eelin Lee Dahlquist. Jag är en av personerna bakom Nöjesgalaxen.se - karlskronas event och nöjessajt. Vi ska nu sträcka oss över hela Blekinge och håller för tillfället på att kontakta alla bloggare för att ge er varsin länk på vår sajt.



Har du möjlighet att skicka oss en bild som vi kan ha i presentationen av din blogg? Behöver inte vara på dig själv, utan kan lika gärna vara någon som beskriver vad du skriver om etc.



Mailen är [email protected]



Skriv din ort och bloggadress i mailet.



Med vänlig hälsning Eelin

2011-02-22 @ 11:48:51
URL: http://nöjesgalaxen.se
Postat av: Mr. Paparazzi

Fina bilder. Bebisen verkar lite arg dock.

2011-02-28 @ 20:11:50
URL: http://mrpaparazzi.blogg.se/
OBS!
- Det är inte tillåtet att kopiera mina bilder utan att fråga
- Jag fotar alla mina bilder själv (om det inte står annat)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hejsan! Jag heter Sara(ska dock byta namn), är 14 år. Bor i Olofström..... På fritiden skriver jag mycket, både poesi och låttexter.
Jag designar alltid min blogg själv, och vill du ha en bloggdesign så kan vi ordna det, men då vill jag ha minst 50:- för den.
Bloggen handlar i första hand om livet som självhatare, mitt hopplösa liv och mitt destruktiva beteende. Du får följa med på en resa bland överlevnad och vägen tillbaka till ett lyckligt liv.
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloggar
RSS 2.0